laatste stapavond - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu laatste stapavond - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

laatste stapavond

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

04 Oktober 2008 | Nederland, Sneek

gister was de laatste avond dit jaar dat ik kon stappen met mijn vrienden in Sneek.
Het was erg gezellig, we hebben eerst even voorgezeten bij mij thuis.
en we zijn daarna naar de amsterdammer en de legend geweest.
leuke kaarten en gelukspoppetjes gekregen, en van Afke hele leuke zelf gemaakte sloffen
toen iedereen weg ging waren er natuurlijk de nodige knuffels en kusjes en werd er bij sommige mensen zelfs een traantje weg geveegd

Ik was vorige week al bij oma Sevens geweest en ben deze week langs beppe Rypkema gegaan.
Vandaag ben ik nog even bij oma kedde op bezoek geweest.

ik heb de dames verteld dat ik verwacht alle 3 de dames weer te zien over een jaar.

Vannacht gaan we om half 4 weg uit Sneek richting Moskou:D
Het vliegtuig vertrekt om half 9 's ochtends.
Ik heb voor de zekerheid toch nog maar wat thermo ondergoed en een muts gekocht voor het geval dat....
Op dit moment is het weer in Rusland
12 graden, en 's nachts wordt het rond de -5 dat moet wel lukken.
Het weer in Ulan Bator is helaas wat minder
het is nu -1 en word rond de -12:(
naja jullie horen wel weer van ons

Groetjes,
Tommy

  • 05 Oktober 2008 - 11:32

    Dirk:

    Half vier?? Dan waren we te laat voor de start van de Tommy en Nikee Worldtour. Kost een punt.
    grtz

  • 05 Oktober 2008 - 12:12

    Ymkje:

    Hellow, gaat ut russisch al vlotten?

  • 05 Oktober 2008 - 13:36

    Renato:

    Oké Tom. Heb een goede tijd en laat ons alles weten! Renato

  • 05 Oktober 2008 - 17:06

    Joke:

    Eindelijk het is zover! Ik hoop dat je een te gekke ervaring opdoet!
    Liefs Joke

  • 05 Oktober 2008 - 17:54

    Marjorie:

    Hoi Tom, sorry dat ik je niet meer gesproken heb, maar bij deze wens ik je een geweldige tijd toe en ik volg je op de voet.
    Dus in Moskou(d), ik ben benieuwd. Groetje Marjorie

  • 05 Oktober 2008 - 18:48

    Marianne:

    Hi Tom, ik heb je gemaild maar waarschijnlijk zat je toen al in t vliegtuig... De vraag is nu: zijn er internetcafees in Ulanbataar?

  • 07 Oktober 2008 - 07:11

    Toon:

    Volgens mij had het vliegtuig naar Moskou vertraging. Hou je haaks, zo te zien aan de eerste reacties worden jullie gevolgd. Hug,

  • 07 Oktober 2008 - 08:56

    Beppe:

    Lieve Tom en Nykey(?),
    Alles goed? Hier wel!
    Liefs, Beppe

  • 07 Oktober 2008 - 11:04

    Sander:

    Hee joh!

    Veel plezier op reis, let een beetje op elkaar ;)

    Grtz, Sander

  • 07 Oktober 2008 - 12:48

    Monica (buurtje):

    Je moeder heeft me de link doorgestuurd. Kan niet wachten tot de mooie verhalen komen. Geniet van je reis en sta open voor alle mooie plekken en mensen die je tegen gaat komen!!

  • 10 Oktober 2008 - 07:30

    Joke:

    Nou wat zeg je van digitale Beppe ik heb haar geleerd hoe ze een berichtje kon schrijven. Leuk toch?
    Mooi dat alles goed gaat. Wij hebben al een paar dagen mooi mild nazomer weer.
    xJoke

  • 15 Oktober 2008 - 13:05

    Twist:

    Hey Nikee en Tom

    Zie nu pas dat je hierover ook nog tekst had gemaakt.. :P Was gezellige avond :).. Heel veel plezier daar in verweggiestan en pas goed op jullie zelf ;)(en nikee op tom) :P

    Groeten en hug

    Twist

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 119252

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: