Train is not going to schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu Train is not going to schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

Train is not going to schiphol

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

03 Juni 2011 | Nederland, Schiphol

Hello everybody,

I'm starting a new trip. this time i'm heading to Taiwan to study Mandarin At the Feng Chia University in Taichung (about 2h from Taipei).

The first adventure already started in the Netherlands.
When i was on the train to Amsterdam that was supposed to go through Schiphol. They announced on the train that it would skip Schiphol station and take a detour to Amsterdam Sloterdijk.

Shocked, I packed all my things, stuffed them in my bag and jumped out the train.
Apparently there was a blockade (probably fire) in the Schiphol tunnel so I had to take the bus.
This bus took about 50 minutes instead of 15 :(.

Fortunately enough i left early and was able to be on the airport on schedule.
Unfortunately Nikee who was supposed to meet me at the airport wasn't able to say bye because her trains were cancelled as well.

Now I'm in Schiphol and waiting for the plane to arrive.
Looking forward to fly off to Taipei and hope to be able to go to a lot of different places while i'm in Taiwan.
And learn a lot of Chinese!

The first 2 days i'll stay in Taipei the next day I will movTalk to you all when i've arrived.

voor iedereen die geen engels kan;)

• 03 Juni 2011 - 17:32

Afke:

Jeetje, ik had ff niet door dat je nu al zou vertrekken. Goeie vlucht zometeen. Veel plezier en succes met het Mandarijn.

Grussen,
    Afke

• 03 Juni 2011 - 18:51

Berber:

mindere shit! dat gezeik bij amsterdam ook altijd met die treinen... in elk geval veel plezier daar , voor als ik het nog niet had gezegd en succes met die chineesjes!

• 04 Juni 2011 - 09:48

Ben:

Hey Tommy,

A great example of flexiblity ;) i hope your flight went well and you arrived as planned.

Keep the stories comming!

greetz, Ben

• 04 Juni 2011 - 10:19

Vincent:

Ha Tommy,
    Je gaat weer een heel avontuur aan. Veel plezier en succes!

• 05 Juni 2011 - 07:03

Toon:

Leuk Tommy, je nieuwe reisverslag,
    we zijn ook weer thuis na een prachtige vakantie in Frankrijk.
    Jij weer veilig geland in Tapei en eerste indruk "vet"daar.
    Ik zie weer bekende gezichten hier, leuk joh.
    hug

• 05 Juni 2011 - 11:22

Joke Leenstra:

Hai Tommy, wat weer een avontuur.Gelukkig dat je zo op tijd vertrokken was. Ik wil je een heel mooie reis en verblijf toewensen.
    Beppe laat weten dat ze het heel gezellig vond vorige week. Ook zij wenst je een heel fijne tijd in Taiwan!
    Ik begrijp uit de mail dat je er dus niet bent op mama haar verjaardag. Ik had nog niets van je gehoord.We zullen een borreltje op je nemen.
    Geniet maar weer van deze super ervaring en ik volg je verslagen.
    Heel veel groeten van Nynke en Age en natuurlijke je "tante"Jokexx

• 05 Juni 2011 - 18:03

Marianne:

Hee Tom, heel goeie reis!! En vaak dit verslag bijwerken ajb ;-)

• 05 Juni 2011 - 18:10

Else:

Tommyy!! Hoe ben je aangekomen? wat jammer dat t begin ff wat stroef liep, maar hoop dat je daar een mooi plekje hebt gevonden en al leuke contacten hebt gemaakt. veel plezier en succes met alles opstarten eerst :)

• 06 Juni 2011 - 05:36

Ymkje:

thank god you're there.
    Hoest weer en je kamer en je rooster en eh vertel, vertel! Kuzzzzz