CS in Singapore - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu CS in Singapore - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

CS in Singapore

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

10 Juni 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aye allemaal,
Ik ben inmiddels alweer uit singapore en ben nu weer in Kuala Lumpur.
Ik heb een goede tijd gehad daar.
veel dingen gezien en veel mensen ontmoet zit er aan te denken om na australie misschien weer ff daarheen te gaan.

Toen ik aankwam in Singapore en met de shuttle bus van de budget afdeling naar de hoofdafdeling ging raakte ik aan de praat met een singapores gezin.
en deze mensen waren zo vriendlijk om mij meteen daarna uit te nodigen om wat te gaan eten, en namen me naar een foodcourt (soort ikea kantine met verschillende kraampjes maar dan iets beter) en legde alles uit.
vervolgens hebben ze er voor gezorgd dat ik met de mrt(metro) naar mijn hostel kwam (alles uitgelegd zelfs hoe ik een kaartje moest kopen...).
erg gaaf!:P en zeker een goed begin.

Ik ben naar een couch surf meeting geweest(couchsurfing.com) er was een soort nacht picknick op het strand daar.
Er waren iets van 30 of 40 mensen.
sommige waren erg overdreven vrolijk zoals Aziaten kunnen zijn, maar er zaten ook wat mensen tussen die wat rustiger waren (lees niet hysterisch liepen te springen en te gillen om een foto te maken), en daar ben ik veel mee opgetrokken.

Zo hebben Jason, Bryan en Yin (3 CS ers) mij o.a. naar kunstmuseum gebracht, dierentuin(jah kan thuis ook ik weet het) een nacht safari, (viel wat tegen) naar china town, arabstreet, andere typische toerist plekken waar ik de naam ff van kwijt ben. En een wandeltocht over de enige berg in singapore(en wat door de bossen (soort van))
en heb vooral veel lokaal gegeten!:D

de vlucht van singapore naar KL ging wat schommelig maar was erg kort(ongeveer 40 minuten) ik had niet eens genoeg tijd om m'n avond eten op te eten:P.

overmorgen ga ik naar een koninklijk piano concert(ofzo)normaal moet je in pak, maar nadat ik had uitgelegd dat ik geen pak heb omdat ik backpacker ben mocht ik in spijkerbroek en een net shirt komen(owhjah.. ben m'n favoriete nete shirt ergens kwijt geraakt in 1 van de landen:( )

De 13e ga ik naar een malaysische bruiloft van de zoon van de vrouw waar ik eerder bij heb ge couchsurfed (elma)
misschien daarna naar malekka, en daarna Australie.

Ik houd jullie op de hoogte:P
ltrs,

  • 10 Juni 2009 - 15:12

    Toon:

    Nette shirt kwijt, in een net pak, 13e..? haal ik net om dat te brengen! Ach je schoonheid zit van binnen toch!? Poeh kan ik gewoon weer aan het werk hier. Hug

  • 10 Juni 2009 - 15:27

    Afke:

    Dagdag Wereldreiziger,

    Ik kan bijna al niet meer volgen waar je was, waar je bent en waar je heengaat.
    Wat ontzettend leuk dat je zoveel aardige mensen tegenkomt. Maarja, ik geef ze geen ongelijk. Het gezegde, 'wie goed doet, goed ontmoet', of.. "what goes around, comes around" lijkt me hier wel van toepassing :-)

    Succes met het vinden van een net T-shirt voor het concert.

    Knuffels,
    Afke

  • 11 Juni 2009 - 19:26

    Ymkje:

    Wouw heerlijk Tommy ik ben benieuwd hoe het pianoconcert is. En heb ik het nou goed begrepen dat je de 17e naar het konijneneiland gaat?
    kus en ltrs

  • 12 Juni 2009 - 18:22

    Martijn:

    Je maakt wederom weer het nodige mee, anna, pleun en ik liggen hier in turkje al 2 dagen te luieren :)

    Groeten

  • 29 Juni 2009 - 14:22

    Nikee :

    Hey!!!
    Ben weer veilig thuis, wat gaat dat raar worden deze zomer zonder jou! Niet leuk om in het vliegtuig naar huis te stappen zonder jou, heel veel plezier in Melbourne... En laat ons nou eens weten hoe je het daar hebt!:P
    X Nikee

  • 06 Juli 2009 - 13:31

    Ymkje:

    he globetrotter,

    Wat heerlijk dat je weer thuis komt! Ik tel de dagen af. kuzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 119226

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: