chillen in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu chillen in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

chillen in mui ne

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

14 December 2008 | Vietnam, Mui Ne

Hoi allemaal,

Ik zie dat het alweer, 2 weken geleden is sinds mijn laatste bericht.
Ik hoop dat iederen leuke cadeautje's heeft gekregen met sinterklaas:P

We zijn ongeveer 10 dagen geleden aangekomen in mui ne, phan thiet
en zodra we de bus uitkwamen was ik verkocht.
Het is een klein plaatsje, 1 weg en dat is het.
Het ligt aan het strand, en er is redelijk wat wind op goede dagen.
Dus heel veel kiters en wind surfers.

Nikee is inmiddels al een tijdje trg naar Cambodja gereisd en geeft daar engelse les aan kids.
Ik heb besloten hier een tijd te blijven en naar werk te zoeken in 1 van de vele resorts.
Het is me tot nu toe niet gelukt werk te vinden maar ik heb wel goede hoop dat ik volgende week wat vind.

De sfeer hier is ongelovelijk relaxed, 's middags lekker op het strand, als er wind is zijn er veel surfers bezig op het water
en als er geen wind is vervelen de meesten zich hier wat, en gaan ze een potje pokeren of volleyballen.
's avonds is er altijd wel een feest in de wax of de pogo bar(de enige 2 goede barren hier).

Het duurt niet lang voordat je de meeste kitescholen kent en hier en daar wat afspraakjes hebt gemaakt.

Ik geef kaartjes weg aan de wat meer ervaren kiters voor een gaafe trip.
Er is een vietnamees die nederlands wil leren en in ruil voor mijn hulp mij wel wil leren kiten,er is er 1 die engels wil leren en mij wel wil leren windsurfen,
(heb hem alleen na die avond dat we de afspraak hadden gemaakt niet meer trg gevonden)

En de beginners verwijs ik door naar een nederlandse mevrouw.

Na 4 dagen had ik de bar met keyboard gevonden en ze blijven vragen of ik weer kom dus dat is helemaal chill:).

Zodra ik zeker ben van werk zal ik weer verslag doen hier.
Tot die tijd kunnen jullie kijken naar de links.

http://www.travelfish.org/accommodation_profile/vietnam/south_central_vietnam/binh_thuan/mui_ne/all/3090

http://www.sikcenter.com/album.asp?dir=new_photos

Foto's komen als het goed is binnekort op hyves(er zit ook 1 van mij in pak bij), maar naja ik kan het niet met zekerheid zeggen want het blijft vietnam (en vakantie)

Houd me op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in nederland:)
Ik zag dat Ruben z'n theorie heeft gehaald:) gefeliciteerd!:D.

Groetjes,
Tommy

  • 14 December 2008 - 06:15

    Jos:

    Appendix B
    Regels voor Windsurf-Competitie
    blz 119:
    Windsurf-cometitie moet worden gezeild onder de Regels voor wedstrijdzeilen zoals gewijzigd door deze appendix. De uitdrukking 'boot' op andere plaatsen in de regels voor wedstrijdzeilen betekent 'board' of 'boot' wanneer toepasselijk. Een windsurf-evenement kan inhouden één of meer.....

    Sorry verkeerde file.
    ISAF erkend speedrecords van Kitesurfers nu weer wel.
    Go and fly the kite
    "Ome" Jos

  • 14 December 2008 - 06:46

    Nikee :

    Hey!!

    Ik ben in het Siem Reap aangekomen! Is nog allemaal beetje afwachten wat ik de komende weken ga doen, wordt hopelijk vanavond allemaal duidelijker! Ga waarschijnlijk met Dana en Matthias uit eten vanavond en kwam gisteren Claudia en Marcus (Oostenrijk) tegen. Wat is de wereld toch weer klein!

    Heel veel plezier daar! En succes met werk zoeken!

    X Nikee

  • 14 December 2008 - 08:11

    Toon:

    Aye Tommy,
    we hebben inmiddels contact via skype en dan lijkt het allemaal heel dichtbij. Het is hier koud, er was gister een proeferij met glühwein en erwtensoep en een heuse ijsbaan-(had Bas geregeld)- op de markt. Geniet en succes met je a.s. baantje..je kan altijd nog met de pet rond tijdens optredens!

    Hug

  • 14 December 2008 - 10:14

    Louis:

    Heyhey Tommy, klinkt super alle blogs :) Wat een ervaring moet dat allemaal opleveren.... Sta zelf inmiddels bijna dagelijks op de ski's om mijn langlaufkunsten te oefenen :) Veel plezier daar en hopelijk vind je een baantje!

  • 20 December 2008 - 16:19

    Ymkje:

    we hebben vandaag Vincent verhuisd en gisteren hebben we hout gesjouwd. Morgen is het koop zondag en gaan we onze kerstinkopen doen. Beppe en Cathy komen de eerste kerstdag ;), dus hoeven Toon en ik ons niet te vervelen. Tweede kerstdag gaan we naar Jan en Anne 0) Ik wens jou natuurlijk een schitterende kerst toe en alle vrienden van je die dit lezen natuurlijk ook.

  • 23 December 2008 - 14:17

    André:

    en ben je al prof kitesurfer ;)

    iig nog succes met werk vinden ;)
    ben benieuwd hoe ze daar de jaarwisseling viere

    grtz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 119216

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: