nieuwjaar in pogo en wax bar - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu nieuwjaar in pogo en wax bar - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

nieuwjaar in pogo en wax bar

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

03 Januari 2009 | Vietnam, Mui Ne

Gelukkig Nieuw jaar!!:D
een beetje laat, maar ik was wat brak dus heb het niet eerder kunnen blogge.

mijn nieuwjaar was heel vet,
er waren 2 '3 daagse festivals' 1 was een kitesurf wedstrijd in wax bar, de andere was drum&base, techno en nog wat (mu festival in pogo.

dus gedurende de dag was iedereen in wax om te kiten en te drinken, en 's avonds gingen de meesten naar pogo toe om daar te gaan dansen en voor velen nog meer drinken.

op oudejaars avond was ik t/m 2 uur in pogo, in het begin was het wat saai,
maar toen werd ik gebelt door het thuisfront die mij om 6 uur jullie tijd gelukkig nieuwjaar wenste.
en dat maakte de avond een heel stuk leuker.
Toen kwamen er wat beachboys en wat dames die ik ken en zijn we met z'n alle gaan danse, (de buitenlandse locals waren allemaal wat te dronken om leuk / normaal mee om te kunnen gaan)

Daarna zijn we naar wax gegaan waar een mega groot feest op het strand was, ik schat rond de 700 mensen.
Een gigantisch feest dus en heel gezellig.
De enige slaap die ik heb gekregen was de dag daarna in een kitesurfschool op de bank.. das dus nie erg veel.

de avond erna heb ik 13 uur achterelkaar geslape om weer bij te komen.

helaas is het me nog steeds niet gelukt foto's te uploaden.

hoe was jullie nieuwjaar? zitten alle vingers er nog aan, en is iedereen bijgekomen van de hoeveelheid eten, inclusief olliebollen?

groetjes,
tommy

  • 03 Januari 2009 - 08:42

    Toon:

    Hebben ze daar nou ook vuurwerk afgestoken? Geen vuurwerk door ons en relatief minder problemen dan vorig jaar in het land.
    We zijn gisteren naar Oma bij Monique geweest, prachtig zonnetje en lekker gewandeld, vooral de zonsondergang deed voor vandaag heel wat beloven, maar de vorst is ff terug gedrongen en voorlopig geen 11 stedentocht. We horen gauw weer van elkaar.
    Hug.

  • 03 Januari 2009 - 09:28

    Adeline:

    Heey Tommy!!
    Jij ook gelukkig nieuwjaar! :)
    Het was wel gezellig hier. Gelukkig niet zo mistig als ze hadden voorspelt. Dus dit jaar konden we het vuurwerk wel zien.

    xxx adeline

  • 03 Januari 2009 - 09:48

    Martijn:

    Hej Tommy,

    Gelukkig nieuwjaar, dat dit een mooi jaar voor je mag worden, alhoewel het al lekker begint daar merk ik wel weer.

    Was mooi weer om vuurwerk af te steken, bijna windstil ook nog eens volgens mij, want de stokjes van de vuurpijlen kwamen weer achter mij neer op de grond :P. Al met al, een gezellig avondje.

    Groeten, Martijn

  • 03 Januari 2009 - 09:58

    Aafke:

    Heey,

    gelukkig nieuwjaar!
    Hier in Sneek was het een super feest, zo te horen was dat bij jou ook tof :). Gaaf hoor die strandfeesten daar allemaal!!!

    Alle gelukswensen voor het nieuwe jaar!

    Knuf Aaf.

  • 03 Januari 2009 - 11:34

    Terry:

    Ey Tommy ook eerst een gelukkig 2009 gewenst! Mooi dat het zo vet was daar, ben wel benieuwd naar de foto's :D

    En ja, alle vingers zitten er nog aan. Maar ja met die paar grondbloemen en pijlen was het ook wel een prestatie geweest als het niet zo was. Heb wel een geweldige avond gehad :D Was half 8 's morgens thuis :P

    Groeten uit Snits-city

  • 03 Januari 2009 - 17:47

    Dirk:

    En straks nog een gelukkig Chinees nieuwjaar ook !!!
    Weer feest!!
    Weltrusten alvast

  • 03 Januari 2009 - 19:43

    Marianne:

    Hoi Tom, een heel goed 2009 voor jou, ook van Renato natuurlijk. We hebben lekker gefeest en veel vuurwerk afgestoken (vooral Erik). Dat van die strandfeesten klinkt erg goed...
    Wat is je volgende bestemming? Keep blogging, ik vind t heel leuk om van je avonturen mee te genieten. Ciao.

  • 04 Januari 2009 - 12:30

    Ymkje:

    Ons nieuwe jaar is erg goed begonnen. Het feest bij Fred en Afke was super: gezellig, goed verzorgd, lekker eten en heel veel leuke lieve mensen!! Dat vind ik altijd het leukste van alles. Jan, Hadewych en Vincent hebben het woordenboekspel gewonnen. En jaja, Jos had natuurlijk de oliebollen verzorgd. Momenteel regent het, 7 graden en dus dooit het maarrrrrrrr morgen krijgen we matige tot strenge vorst ;) ben benieuwd. Kus, kus en tot skype en alle lezende mensen van mijn berichtje wens ik natuurlijk ook al het goede toe!!

  • 04 Januari 2009 - 17:32

    Berb.:

    Hoi Tommy!!

    Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar;)
    Mijn oud en nieuw was gwoon k*t, maar ja, k heb nog n heel jaar om dat goed te maken:P
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 119210

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: