Haven stad van china - Reisverslag uit Shanghai, China van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu Haven stad van china - Reisverslag uit Shanghai, China van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

Haven stad van china

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

28 Oktober 2008 | China, Shanghai

Aye allemaal,
Eindelijk weer een berichtje van mij, we zijn nu veilig in Shanghai aangekomen.
Na een nachtrein rit van Beijing naar Shanghai, kwamen we lichtelijk kappot aan in een relaxed hosteltje die Nikee al had gevonden in Beijing.

Beijing was heel gaaf, mooie parken en lekker eten. we zijn o.a. naar de muur, temple of heaven, park of the suntemple, Bakai park, Wujingfentstreet en silkmarket geweest.
De parken waren erg mooi en de silkmarket had ook wel wat, het enige daar, was dat je constant werd aangehaald door alle mensen die je rotzooi probeerden te verkopen.

De eerste indruk van shanghai is dat het een beetje een rommel is in de stad, en er zijn overal auto en scooter onderdelen te koop.
Maar een kamergenoot van ons wist ons te vertellen dat er aan de andere kant van de stad wel mooie dingen waren. Daar gaan we dus morgen ff kijken.

Zoals mijn moeder al had gezegd in een reactie hier ergens is hyves geblokeerd door de Chineese overheid dus, kan ik geen foto's uploaden.
ik zal binnekort wat proberen te sturen op deze website.

De volgende stop is suzhou jullie horen dan weer van mij... mits er internet is natuurlijk.

laters,
Tommy

  • 28 Oktober 2008 - 12:04

    Remco:

    Supervet ^^

  • 28 Oktober 2008 - 14:43

    Sab!:

    XXXXX

    Ga je haai eten in Sjanghaaai?

  • 28 Oktober 2008 - 14:44

    Berb.:

    Goedzo! jes.:D
    Kan je niet een auto voor me kopen daar?:P of een paar onderdelen, dan knutsel ik m zelf wel in mekaar..Have fun!
    XxX
    Berb.

  • 28 Oktober 2008 - 15:33

    Patrique:

    Jah neem voor mij ook even een auto mee.. :P

    Hey Tom en Nikee veel plezier daar ;)

  • 28 Oktober 2008 - 15:41

    Ymkje:

    past ook zo lekker in je rugzak, zo'n auto onderdeel. :(

  • 29 Oktober 2008 - 16:39

    Dirk:

    Shanghaaaai en in Suszhou zeker Sushi.

    Maar hou bevalt het eigenlijk om analfabeet te zijn. Redden jullie een beetje met de Chinese teksten ?
    Alles met een dakje is natuurlijk en gebouw en als een tekentje pootjes heeft kun je het eten.

    nihao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 119252

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: