going local in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu going local in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

going local in mui ne

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

16 Maart 2009 | Vietnam, Mui Ne

aye allemaal,
Ik vond het weer tijd voor een blog, 2 dagen geleden en heb nu eindelijk de tijd genomen om er eens voor te gaan zitten :)
Afgelopen weken in mui ne waren vet relaxed, soms een beetje te en ik wordt misschien wat lui.
ik ben maar begonnen met wat oefeningen om toch nog wat conditie te houde...
(stelt alsnog niks voor)
ik verblijf dit keer in een ander gasthuis, Nhu thi
De familie van het hotel waar ik verblijf is super gastvrij.
ik geef ze soms wat engelse les en ik speel redelijk wat potjes chineze schaak tegen tam 'baba' van de familie.
Ik word regelmatig uitgenodigd om wat te komen drinken, en heb samen met ze gegeten, erg simpel maar erg lekker.
1 Van de tour agenten had mij uitgenodigd om met hem en zijn vriendin naar zijn familie in nha trang te gaan (voor niks in een slaap bus van Hanh cafe(mijn voormalige werkgever)).
Dus dat heb ik gedaan.
De eerste dag hebben we in het huis van zijn zus gelogeerd, de 2e dag in zijn eigen huis en die van zijn ouders op het platte land.
de familie verwelkomde ons met veel eten en drinken dus ik was ongelofelijk vol toen ik weer weg ging.
het vertrek was wat chaotisch.
Het ging allemaal lekker op z'n vietnamees, helaas werd de moeder nogal verrot gescholden omdat ze de verkeerde kant op was gereden met de scooter (en mij achterop) waardoor we de bus misten.
Gelukkig konden we met een andere tour bus meeliften. en kwamen we redelijk op tijd aan.
Verder heb ik wat rond gehangen in de kitescholen en zwembaden,
maak veel nieuwe vrienden, voornamelijk vietnamezen.
En spendeer bijna elke avond in joe's cafe waar ze elke avond een film draaien, en spelletjes spelen.
Daarna internetten en pitten.
Vanavond ga ik naar een theater voorstelling in Joe cafe uit saigon, ben benieuwd of het te vergelijken is met wat we in nederland gewend zijn:P
Owhjah, ik heb eergister een knip beurt gekregen van 1 van de locals, ben bijna kaal :|
alle vietnamezen zijn zo vriendelijk om te zeggen dat het prachtig staat, maar velen maken liever geen opmerkingen:P
het groeit vanzelf wel weer trg:D
tot de volgende blog:P
ltrs,

  • 16 Maart 2009 - 15:47

    Tommy Sevens:

    sorry jongens, op een of andere manier had ie wel het nieuwe bericht aangemaakt maar het niet op de 'voorpagina' gezet.
    je moest dus wat zoeken om het verhaal te vinden.

    ik heb het nu verbeterd, helaas zijn de reacties verloren.(heb ze wel gelezen)

  • 16 Maart 2009 - 15:50

    Ymkje:

    nou ik heb hem ff via de webcam gezien en het valt best wel mee hoor :0 een beetje kort dat wel maar niet superkaal. Zo te horen vermaak je je nog wel. kuzz

  • 16 Maart 2009 - 15:52

    Tommy Sevens:

    sorry jongens, op een of andere manier had ie wel het nieuwe bericht aangemaakt maar het niet op de 'voorpagina' gezet.
    je moest dus wat zoeken om het verhaal te vinden.

    ik heb het nu verbeterd, helaas zijn de reacties verloren.(heb ze wel gelezen)

  • 16 Maart 2009 - 16:42

    Sab!:

    Heb je fotoos gemaakt toen je hem onkem had?
    Kwil het graag zien.

    TheKillers waren master in Dusseldorf...........hadden we toch nog geluk dat we geen HMHkaartjes kunen krijgen.......was een bommelding. Pppffffttttt

    Geniet nooit met mate Tommy XX

  • 16 Maart 2009 - 17:20

    André:

    haha, je had het al kort (voor jou doen) toen je wegging, ben benieuwd hoe je het nu dan hebt :P

    klinkt wel lekker dat rondhangen @ kitescholen en zwembaden. have fun!

    grtz

  • 17 Maart 2009 - 07:52

    Theo Groenewold:

    Volg je al een poosje. Vermaakt je wel hè? Groetjes
    theo

  • 17 Maart 2009 - 18:09

    Ruben:

    Volgens mij staat het je gewoon super :P

    Wel ff foto's maken, anders moeten we het hier weer over doen :D

    En jah, wat heb je het idd relaxed! Spreek je!
    En nog veel plezier daaro!!!

    Groetjes,

    Ruben

  • 18 Maart 2009 - 09:33

    Tycho:

    Haha, dan is het nu ongeveer even kort als wanneer je weg ging... Foto's! Geef ons foto's!

  • 31 Maart 2009 - 11:33

    EO Fred:

    Hey Tommy,

    klinkt al lekker ingeburgerd, dat je stamgast in een café zou worden had ik niet achter jou gezocht.
    Kaal is mooi, maar dat het vanzelf teruggroeit is niet iedereen gegeven, kan ik je vertellen. Gelukkig lonkt hier weer het voorjaar. Ik heb nu gelijk zin in vietnamees eten, ik neem aan dat je wat recepten meeneemt t.z.t.

    Veel plezier,
    Fred.

  • 05 April 2009 - 12:51

    Sab!:

    Hey Tom......hebbie nog een foto van jou en Kee in Vietnam?
    Die vorige van Thailand is ook al zon mooierd.

    Ze komt wel weer bij je, schat ik.

    XXXX

    Prodigy op LL, wist je dat al?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 119217

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: