Nog steeds in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu Nog steeds in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Tommy Sevens - WaarBenJij.nu

Nog steeds in mui ne

Door: Tommy

Blijf op de hoogte en volg Tommy

10 April 2009 | Vietnam, Mui Ne

Eindelijk laat ie weer iets van zich horen.
Al weer meer dan 3 weken geleden dat ik m'n laatste blog heb geschreve.
sry daarvoor.
In de 3 weken tijd is er veel en eigenlijk ook weinig gebeurt:P

Dave en Daniel, de jongens van laos zijn op bezoek geweest.

En.. zoals sommige al hadden gelezen op nikee's blog is nikee ook op verrasings bezoek geweest.
(ik snapte er helemaal niks van)
Ze was in 50 uur van thailand naar Ho chi minh gereisd om daar Tim te zien. (things you do for love)
en kwam ook ff bij mij op bezoek, aangezien ze toch in vietnam was...
http://nikee.waarbenjij.nu/

Ik heb in m'n eigen kamer ingebroken omdat ik m'n sleutel kapot had gemaakt.. en het slot.
Dus hebben we rond half 1 's nachts het raam er uit gebroken.

Verder heb ik verschillende trips naar phan thiet gemaakt (de grote stad ongeveer 20 kilometer van mui ne).
Omdat de mensen uit het hotel me mee namen naar de markt, of een coffeshop (niet de nederlandse soort...)
of zoals vandaag naar een amateur voetbal wedstrijd.

De mensen van het hotel hebben me 1 keer op een toer gestopt als toer gids.
Dat terwijl ik nog nooit op die tour geweest was.
Gelukkig maakte het niet veel uit.
Het was leuk om eindelijk alles eens te zien wat er in de buurt te doen is. En doordat ik nu een klein beetje vietnamees kan, kon ik wat praten met de bestuurder van de jeep. en die wist wel veel te vertellen;).

Ik heb eindelijk mijn vlieg tickets geboekt naar kuala lumpur, brunei, kuala lumpur, hong kong, van macau naar singapore, en weer trg naar kuala lumpur.

En dan krijg ik vandaag een baan aangeboden als engels leraar 5 dagen in de week...
Het probleem is alleen dat ik over een maand al weg ga en dat is niet genoeg tijd voor de baan...:\
Dus heb ik de baan door gegeven aan Tim,

Naast al die dingen zit ik nog steeds vaak in de tour office en het hotel, en iets minder vaak op het strand.
Ik doe dus nog steeds zo goed als niks...
:D
De tijd vliegt voorbij en australie komt telkens dichterbij.

alles in nederland nog steeds ok?
iedereen heeft volgens mij net een toetsweek achter de rug.

ik houd jullie op de hoogte van verdere "spectaculaire" dingen hier.

ltrs,
tommy

  • 10 April 2009 - 15:31

    Danny:

    Hej Tommy,

    Ik dacht toevallig v/d week nog; wat duurt het lang dat we weer eens wat van Tommy horen.
    Leuk om altijd je verhalen te lezen. Het is op dit moment in Nederland prachtig weer. Dus heb vandaag de hele middag op het terras gezeten. Eindelijk :). Tof om te lezen dat het zo goed gaat!

    Groetjes! Danny

  • 10 April 2009 - 20:03

    Martijn:

    Ej Tom,

    Voor iemand die niet veel meemaakt, heb je nog wel een lange blog :). En hier begint de lente eindelijk :D. Werd weleens tijd voor het mooie weer. Daar zal jij wel niet over klagen daar, of zie ik dat verkeert? :P

    In afwachting tot je volgende blog ;), groeten, Martijn.

  • 17 April 2009 - 13:44

    Ymkje:

    hoi tom, heb je lang niet gesproken door drukte mijnerzijds maar hoop dit wel snel weer te kunnen doen! Mei wordt voor jouw doen dus een drukke maand! Kijk maar uit dat je niet in de stress schiet;) Zoals iedereen al schrijft is het rete mooi weer hier. Heerlijk genieten en onkruid schoffelen. Kus knuf

  • 29 April 2009 - 08:43

    Dirk:

    leuk verhaal, zeg eens een paar woorden in het vietnamees!!

  • 04 Mei 2009 - 19:05

    Joke:

    Hai Tommy,
    eindelijk weer eens een berichtje van mij. Sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar ik werk heel hard. Ik ben inmiddels aan mijn beentjes geholpen en loop in charmante dubbele elastieke kousen. Ze mogen 4 weken niet uit.12 mei dus.
    Nog iets vets; we doen mee met de postcode loterij en nu is 8303WN getrokken voor de ong.15 miljoen en de andere 15 miljoen wordt verdeeld over de wijk 8303 en daar zitten wij in!!!!!!!!!!!!!!! rete spannend en 7 mei is er een groot feest in Emmeloord en dan maken ze de bedragen bekend. Ilse de Lange en Nick en Simon en Gerard Joling komen daar en dan maken ze bekend hoeveel je gewonnen hebt. We spelen mee met 4 loten! Ik laat je weten hoe het gaat aflopen!
    Ik hoor van Ym dat je het erg naar je zin hebt en dat je graag naar Australie gaat maar ook moeite hebt om je huidige plekje te verlaten!
    Ik vind het zo fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet met volle teugen en blijf gezond! Tot schrijfs en heel veel liefs uit Emmeloord
    Joke Age en Nyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tommy

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 119212

Voorgaande reizen:

30 December 2014 - 15 Mei 2015

Living in Asia

28 December 2012 - 16 Augustus 2013

Study exchange in Taiwan

03 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

study @ FCU

05 Oktober 2008 - 24 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: